Author Message

Smurf

us
Posts: 301

Location: United States Salt Lake Valley
Occupation: Selling Drugs To Kids
Age: 22
V$: iNEED$
#841   2018-11-06 17:06          
Yo those pink lights are rad as fuck!

Added 3 minutes later:

# marcus915 :
of course i kept the LM's!! + i will do my best!!!
Hahahaha yeah the twincharged SR is going to be n u t s to drive once its up and running.

Some gentle fender massaging later..





OEM R34 GTR wheels, sitting in the back of my shop, last used on my 180SX here -




Lowkey really miss this crazy look - might go back to something similar soon!

marcus915

ca
Posts: 1139

Location: Canada Vancouver
Occupation: I've got nothing to hide
Age: 20
V$: idk lol
#842   2018-11-06 21:20          
thanks dude!
Random YJP find, rare Do-Luck front bumper and Top Secret side skirts. Cost me 50,000yen for that front bumper and 25,000yen for the side skirts. If I keep these, I'm going to go for a full makeover on this car, a g a i n


Also acquired Project Mu calipers!


This post was edited by marcus915 (2018-11-06 21:33, 12 days ago)
//C o o l d o w n\\
offset > takeoff

RocketBunnyS13

ph
Posts: 256

Location: Philippines MNL
Occupation: Yes I ruin cars
Age: 29
V$: wat
#843   2018-11-07 17:50          
GT-R specs on a 25GT-T is so rad! Fitment is solid af

I thought your JZA80 had reached peak Y A P after the Ridox Kit and JZ Tune. It turns out I was wrong. Because Do-Luck x Top Secret looks even more Y A P !

Project Mu is da bomb btw <3

s t a y c l a s s y

MACKAY

jp
Posts: 660

Location: Japan
Occupation: Ranter
Age: 19
V$: ∞
#844   2018-11-08 20:59          
Ahh man, the GTT looks better and better everyday, what took me weeks or months is taking you days, you dude never enjoy car in its stock form haha. Also those pics really reminded me how my GTR' looked like half a year ago, I even have pic from the same spot when sakuras was blossoming.

Even tho I always preferred Ridox, such mix will be looking hot will all the right pieces too, can't wait. :thumbsup:

marcus915

ca
Posts: 1139

Location: Canada Vancouver
Occupation: I've got nothing to hide
Age: 20
V$: idk lol
#845   2018-11-08 21:07          
# RocketBunnyS13 : GT-R specs on a 25GT-T is so rad! Fitment is solid af

I thought your JZA80 had reached peak Y A P after the Ridox Kit and JZ Tune. It turns out I was wrong. Because Do-Luck x Top Secret looks even more Y A P !

Project Mu is da bomb btw <3
yes ! gonna go full 90's aero look and the Project Mu brakes feel great too.
# MACKAY : Ahh man, the GTT looks better and better everyday, what took me weeks or months is taking you days, you dude never enjoy car in its stock form haha. Also those pics really reminded me how my GTR' looked like half a year ago, I even have pic from the same spot when sakuras was blossoming.

Even tho I always preferred Ridox, such mix will be looking hot will all the right pieces too, can't wait. :thumbsup:
Haha with so much past experience with these cars I don't like to stay stock for very long. I rarely ever buy full stock cars, usually I buy cars with some ground work done because I'm lazy as shit :P The last full stock car I bought was my Nismo Z. But thank you! I love Ridox myself too, and I might go back to running Ridox aero but I want to take the car in another direction so we will see.
Thanks AJ (RocketBunnyS13) for the hookup! OG TE37's in 18x10 +11. 18,000yen for these bad boys. Fronts rub kind of a lot right now but I will get adjustable control arms to dial in some camber for the front and rear but golly me!








Also the new owner of my Altezza swung by today and guess who really wants their old car back again :)))))



Also Benny came by and picked up my FR-S for paint!

//C o o l d o w n\\
offset > takeoff

Smurf

us
Posts: 301

Location: United States Salt Lake Valley
Occupation: Selling Drugs To Kids
Age: 22
V$: iNEED$
#846   2018-11-09 03:37          
The more you rub, the less you rub.

Nightrunner

jp
Posts: 579

Location: Japan
Occupation: yesn´t
Age: 17
V$: idk
#847   2018-11-09 15:45          
Oh my god , your GT-T looks extremely good . Oh and the ZN6? god damn ,
it´s gonna be a fucking m o n s t e r ! Can´t wait for the reveal !

marcus915

ca
Posts: 1139

Location: Canada Vancouver
Occupation: I've got nothing to hide
Age: 20
V$: idk lol
#848   2018-11-10 00:05          
# Nightrunner : Oh my god , your GT-T looks extremely good . Oh and the ZN6? god damn ,
it´s gonna be a fucking m o n s t e r ! Can´t wait for the reveal !
thank you! the R34 is only going to get better from here on, and I cannot wait for the ZN6 to come back :)
But I'm not going to neglect my 180SX.. I dragged Ismael out in the afternoon today because I had a moment and just really really wanted to livery up my car again. Played around with some tribals in Illustrator and got some vinyl printed up from the Night Ride branch in Japan, and threatened to eat Ismael's dog if he didn't come out to help me install it. A few hours later..





YEET
//C o o l d o w n\\
offset > takeoff

ramalhinho07

pt
Posts: 771

Location: Portugal
Occupation: cooldown
Age: 21
V$:
#849   2018-11-10 00:37          
yoooo i hope my dog is still ok >:^(

nah but totally worth it, it came out so good im jelly

BigSmoke

id
Posts: 103

Location: Indonesia
Occupation: Train Chaser, Food Orderer
Age:
V$: Broke
#850   2018-11-10 04:56          
Pls no eat doggo :(

Joking aside, the end porduct is sparkling clean boi! :D
Still following the damn train since 1992
(JK I'm not THAT Big Smoke)

Visit my RP HERE!

Renaruto

jp
Posts: 338
http://https://www.facebook.com/R...
Location: Japan probably
Occupation: Enjoying dat Honda Life
Age: 20
V$: 19.890
#851   2018-11-10 19:38          
You're a real HEATMAKER hehe

marcus915

ca
Posts: 1139

Location: Canada Vancouver
Occupation: I've got nothing to hide
Age: 20
V$: idk lol
#852   2018-11-13 20:31          
thanks guys! Ismael's dog is still safe and alive, FOR NOW

Fitted my K-Sport control arms to my R34, and took it to a private track day at Sazan Circuit with my good friend, Sato, who is finishing up his VVTI 1JZ swap in his Z33. What a mental car.







His car rips, but he has overheating issues and at the end of the day blew a coolant hose, so he may be upgrading to a Koyorad radiator instead of a no-name eBay radiator.



As for my car, it performed as expected -







Desperately needs more steering angle! The low boost really helps up the response but the turbo lag is pretty crazy. The (what I assume is OEM) clutch handled the abuse well but I might like to upgrade to a twin disk at some point.





Also peeled the Millenium Jade similar colour wrap off the S15 - looked wack + OEM WV2 Pewter is the best S15 colour. Don't @ me

This post was edited by marcus915 (2018-11-13 21:38, 5 days ago)
//C o o l d o w n\\
offset > takeoff

Niatross

bd
Posts: 271

Location: Bangladesh
Occupation: Exterminating thots
Age:
V$: yes
#853   2018-11-16 21:42          
The GT-T is real fresh man! so is the S15! So is the Supra! So is the Okay i'll stop!


Current owned cars:
-Toyota Supra GA70 Mk3 (wangan runner build)
-Nissan Silvia S13 (budget drift build)
-Mercedes Benz W140 S500 (daily)
-Mitsubishi Evo IX GT-A Wagon (street build)

Sold cars:
- SR20DET Mazda RX7 FC
- Nissan FairladyZ Z33
- Nissan Silvia S14 zenki
- Honda civic ES1

Smurf

us
Posts: 301

Location: United States Salt Lake Valley
Occupation: Selling Drugs To Kids
Age: 22
V$: iNEED$
#854   2018-11-17 04:39          
Is it 2024 yet? I need an S15. Yours is making me want one even more.

jdmkvng

jm
Posts: 141

Location: Jamaica Swift Tune JA
Occupation: 420
Age: 18
V$:
#855   2018-11-17 15:54          
That s15 is simply amazing,built well

Nightrunner

jp
Posts: 579

Location: Japan
Occupation: yesn´t
Age: 17
V$: idk
#856   2018-11-18 18:06          
Oh my god , the S15 just looks amazing !

marcus915

ca
Posts: 1139

Location: Canada Vancouver
Occupation: I've got nothing to hide
Age: 20
V$: idk lol
#857   2018-11-18 20:41          
# Niatross : The GT-T is real fresh man! so is the S15! So is the Supra! So is the Okay i'll stop!
thank you!!! your cars are very fresh too!! i'd be exactly the same way when i look at your cars.
# Smurf : Is it 2024 yet? I need an S15. Yours is making me want one even more.
Title it in Florida, they won't know you're not from there ;) (Florida has their own DMV, how do you think all these illegal cars are getting into the USA?)
# jdmkvng : That s15 is simply amazing,built well
thank you!
# Nightrunner : Oh my god , the S15 just looks amazing !
thank you my gt-t brother :)




R34 got a little closer to the ground over this weekend. 326power Chakuriki GT+S (12k/10k) installed, and Project Mu big brake kit.



Coilovers cost me 180,000yen and the brakes were 220,000yen.



Vertex Ten Star installed, previously ran in my 180SX with hub.



Got myself a set of rare R34 Ganadors for 55,000yen and paint matched them for 5,000yen.



Designed a new team banner!





This car is slowly getting to where I want it and I could not be happier.

326power coilovers - 1,800
project mu brakes - 2200
ganadors - 550
white vinyl - 4
//C o o l d o w n\\
offset > takeoff

11000rpm

kr
Posts: 334

Location: South Korea
Occupation: a human
Age:
V$: 7227
#858   2018-11-19 06:53          
Old uras D1 spec II aero will look ganster on it!